Розробка позиціонування та концепцій

Verified

Якщо ви на етапі формування майбутнього проєкту або комунікаційної креативної кампанії, я можу допомогти вигадати цікаву та ефективну концепцію або ж “дошліфувати” вже наявну. Іноді є класна ідея, але не вистачає деталей, розкладання по поличках або ж свіжого критичного погляду. Саме в таких ситуаціях я буду корисною.

Для розуміння:

➔ Позиціювання — це документ або презентація, що містить визначення візії, місії, цінностей, конкурентних переваг, напрямів роботи, комунікаційних цілей, цільової аудиторії, каналів комунікації, ключових меседжів, правил комунікації. Це основне, проте залежно від специфіки вашої роботи можуть бути додаткові пункти. Позиціонування — це те, як ви транслюєте себе світу, перелік всієї ключової інформації про вас і ваші комунікації. Найчастіше позиціонування — це частина комунікаційної стратегії.

➔ Концепція — це документ або презентація, що містить опис ідеї (програми, проєкту, події, кампанії). Обовʼязково має бути зазначено: суть та ціль ідеї, цільова аудиторія, формат, референси. Концепція — це вирішення конкретного запиту, креативне рішення на актуальний виклик.

Покроково, як ми будемо працювати:

➔ зустріч-знайомство;

➔ формування брифу;

➔ дослідження середовища;

➔ командний брейншторм з моєю модерацією;

➔ за потреби — додаткове дослідження і ще одна командна зустріч;

➔ фіналізація напрацювань і презентація вашій команді;

➔ за потреби — доопрацювання;

➔ подальша реалізація (якщо це концепція проєкту, наприклад).

За потреби я також можу супроводжувати або координувати вашу команду під час реалізації концепції\проєкту, це можна обговорювати окремо.

Також після формування позиціонування можна працювати над комунікаційною стратегією, якщо на це є запит.

Також ви можете звертатися до мене за зворотним звʼязком на вже сформовану комунікаційну стратегію чи план комунікаційного супроводу окремого проєкту, програми, події. Це відбуватиметься у рамках разової консультації та, якщо потрібно, додаткового письмового аналізу з рекомендаціями.

У своїй роботі я дотримуюся правил асертивної комунікації та тримаю у фокусі мету нашої взаємодії. Я намагаюся триматися конструктивної сторони і завжди схиляю на неї своїх партнерів, клієнтів, колег. Також я завжди орієнтуюся на результат і намагаюся наперед продумати шляхи та інструменти, за допомогою яких ми зможемо виміряти ефективність роботи. Проте без налаштованого процесу не буде результату. Це правило працює як і на нашу з вами взаємодію, так і на вашу “внутрішню кухню”.

Тож для мене важливо:

➔ фіксувати домовленості та проговорювати очікування;

➔ працювати за планом;

➔ визначати реалістичні дедлайни та дотримуватися них;

➔ регулярно синхронізуватися та тримати в курсі оновлень;

➔ забезпечувати захист персональних даних, даних організації;

➔ чесно та відверто надавати\отримувати зворотний звʼязок, не переступаючи особистих меж.

Якщо вам усе це резонує, ми точно спрацюємось!

Details

Country, City

Kornyn, Rivne Raion, Rivne Oblast, Ukraine

A member of the provider that provides the service

Гоч Поліна

Contact person of the organization

Поліна Гоч
+380 68 059 9081

The sphere of organizational development of ISAR Ednannia

Mission and strategic planningServices provided by the organisation and project managementVisibility and recognition of the organization (PR and communications, advocacy)

Type of service

Facilitation session

Service topic

SMM Communication and PR Search and decision-making Development of new services Strategic planning

Links to the site and social networks

Share