Створення чи оновлення комунікаційної стратегії

Verified

Етап 1: опитування команди, аналіз комунікацій ГО та внутрішніх комунікаційних документів, аналіз комунікацій конкурентів, аналіз ставлення бенефіціарів та конкурентів до організації.

Етап 2: планування комунікаційної сесії, фіналізація формату та очікуваних результатів.

Етап 3: проведення 1 чи 2 денної сесії (офлайн чи онлайн).

Етап 4: формування чернетки комунікаційних документів за результатами сесії.

Етап 5: 2-годинний супровід з впровадження комунікаційної стратегії.

Details

Country, City

Kyiv, Ukraine

The sphere of organizational development of ISAR Ednannia

Visibility and recognition of the organization (PR and communications, advocacy)

Type of service

Training

Service topic

SMM Communication and PR Planning Digital marketing

Links to the site and social networks

Share