Створення чи оновлення комунікаційної стратегії
Verified
Етап 1: опитування команди, аналіз комунікацій ГО та внутрішніх комунікаційних документів, аналіз комунікацій конкурентів, аналіз ставлення бенефіціарів та конкурентів до організації.
Етап 2: планування комунікаційної сесії, фіналізація формату та очікуваних результатів.
Етап 3: проведення 1 чи 2 денної сесії (офлайн чи онлайн).
Етап 4: формування чернетки комунікаційних документів за результатами сесії.
Етап 5: 2-годинний супровід з впровадження комунікаційної стратегії.
Details
Country, City
Kyiv, UkraineThe sphere of organizational development of ISAR Ednannia
Visibility and recognition of the organization (PR and communications, advocacy)
Type of service
TrainingService topic
SMM Communication and PR Planning Digital marketing
Links to the site and social networks