Створення чи оновлення комунікаційної стратегії
Етап 1: опитування команди, аналіз комунікацій ГО та внутрішніх комунікаційних документів, аналіз комунікацій конкурентів, аналіз ставлення бенефіціарів та конкурентів до організації.
Етап 2: планування комунікаційної сесії, фіналізація формату та очікуваних результатів.
Етап 3: проведення 1 чи 2 денної сесії (офлайн чи онлайн).
Етап 4: формування чернетки комунікаційних документів за результатами сесії.
Етап 5: 2-годинний супровід з впровадження комунікаційної стратегії.
Details
Country, City
Kyiv, UkraineA member of the provider that provides the service
Анна ПихтінаContact person of the organization
The sphere of organizational development of ISAR Ednannia
Type of service
TrainingService topic
Links to the site and social networks