Комунікаційна стратегія

Verified

Комунікаційна стратегія — це стратегічний документ, який створюється з метою посилення взаємодії, розширення співпраці, розвитку довіри та лояльності між організацією та цільовою аудиторією і стейкхолдерами, а також задля системного комунікаційного супроводу втілення стратегічних цілей організації.

Розроблення комунікаційної стратегії включає:

  • комунікаційний аудит (заповнення брифу, проведення інтерв'ю, кабінетне дослідження)

  • проведення стратегічних сесій (онлайн/офлайн)

  • написання документа комунікаційної стратегії, який включатиме:

    • результати аудиту (PEST, McKinsey 7C, SWOT тощо)

    • визначення комунікаційних цілей та завдань

    • портрети цільової аудиторії

    • матрицю стейкхолдерів

    • комунікаційний план/матрицю (комунікаційні повідомлення, контент-план, рубрикування, тон комунікації на різних каналах для різної ЦА)

    • карту комунікаційних ризиків

    • план моніторингу та оцінки ефективності

Термін виконання — 3+ місяці.

Details

Country, City

Velyka Bahachka, Myrhorod Raion, Poltava Oblast, Ukraine

The sphere of organizational development of ISAR Ednannia

Visibility and recognition of the organization (PR and communications, advocacy)

Type of service

Facilitation session

Service topic

SMM Communication and PR Marketing Strategic planning Digital marketing

Links to the site and social networks

Share