Articles

Гончаренко Артем

Види піару за направленностями

Види піару за направленностями

Робота з мас-медіа

1.Робота з мас-медіа. Передбачає встановлення та розвиток відносин зі ЗМІ, де компанія або персона виступає в ролі джерела інформації.

2.Інвестиційний піар передбачає відносини з інвесторами (організація заходів, публікація фінансових звітів та документів), ведення активної роботи із скаргами, конфліктами для того, щоб не втратити підтримку спонсорів. 

3.Взаємодія з органами державної влади. Компанія допомагає органам або співпрацює з владою. Сюди можуть входити тендери для організації, яким необхідне офіційне рішення для проведення робіт із створення продукту. 

4.Корпоративний піар передбачає створення довірливих взаємин та сприятливих відносин керівництва із співробітниками, активне залучення робітників до життя компанії.

5.Маркетинговий піар. Процес планування та виконання маркетингових кампаній, які пов’язані з випуском продукту, підвищенням пізнаваності бренду, формуванням позитивної репутації компанії. 

6.Відносини з ком'юніті. Діяльність компанії, яка направлена на управління соціальним аспектом бренду – участь в благодійних проектах, суспільних програмах або допомога некомерційним організаціям.

7.Відносини з клієнтами. Укріплення відносин з цільовою аудиторією – проведення досліджень, які допомагають визначити інтереси та потреби клієнтів, а також їх ставлення до бренду.

SMM
Communication and PR
Marketing
Development of new services
Building partnerships and cooperation
Visibility and recognition of the organization (PR and communications, advocacy)
Share
Проєкт "Допомога благодійності в Україні"Фонд "Процвітай" спільно з Іриною ГрінІдеї презентують проект Екологічно-освітний проєкт "Грінідеї"Цінності - стратегічні орієнтири у турбулентні часи