Articles

Гончаренко Артем

Кава та переговори

Кава та переговори

Чай якось не комільфо

   Зазвичай на переговорах п'ють каву, за рідкісним винятком. Чай якось не комільфо. А чи знаєте ви, що кава не тільки бадьорить і тонізує, але і може безпосередньо впливати на підсумок цих самих переговорів?

   Цей факт підтверджений проведеним дослідженням. Випробовуваних розділили на 2 групи. І всім їм запропонували стакан напою. На вигляд він нагадував сік, із однією відмінністю.

   Першій групі дали чистий сік, а іншій - з розведеним в ньому кавою. Після того як все було випито, організатори підняли спірне питання, а потім привели аргументи, які схиляли людей до певного твердженням.

   Результати виявилися цікавими. Учасники, яким було запропоновано напій з кофеїном, були на 35% більше схильні вірити наведеним аргументам, ніж ті, які пили напій без кави.

   Це знання можна використовувати і в маркетингу. Перед тим як почати обговорення важливих для вас питань, запропонуйте співрозмовникові кави. Тоді ймовірність того, що ви його переконаєте - багаторазово зростає.

   І ще один момент. Якщо ваш продукт новий на ринку, і вам необхідно переконати споживача в тому, що він корисний і йому потрібен, оплатіть рекламу в ранковому ефірі ТБ або радіо. Або ж розташуйте банери в тих місцях, де вранці збираються пробки із автомобілів. Думаю, не потрібно пояснювати чому.

SMM
Organizational management
Planning
Psychological consultations
Governance, structure and management styles
Building partnerships and cooperation
Visibility and recognition of the organization (PR and communications, advocacy)
Share
Проєкт "Допомога благодійності в Україні"Фонд "Процвітай" спільно з Іриною ГрінІдеї презентують проект Екологічно-освітний проєкт "Грінідеї"Цінності - стратегічні орієнтири у турбулентні часи