Articles

Гончаренко Артем

Dispo — нова соцмережа, яку називають новим Інстаграмом і невипадково

Dispo — нова соцмережа, яку називають новим Інстаграмом і невипадково

Dispo — нова соцмережа, яку називають новим Інстаграмом і невипадково: Dispo своєю атмосферою нагадує старий затишний Інстаграм. Творцями соціальної мережі виступили ютуб-влогер Девід Добрик та його колега Наталі Марідуен.

По суті, Dispo – імітація плівкової фотокамери. Знімки тут «виявляються» не відразу: «забрати» кадри можна о 9-й ранку за місцевим часом. Завдяки цьому повертається колишнє передчуття знімків — правда, чудово!

Знімки можна “з’єднувати” у вигляді фотоплівки, зберігаючи таким чином пам’ятні моменти. Їх же можна показати друзям у стрічці та обмінятися думками у коментарях. У додатку є можливість створення спільних “роликів” — ідеально для обміну кадрами з вечірки.

Перше, що кидається в очі після відкриття додатка, — барвиста заставка. Далі нам потрібно зареєструвати обліковий запис, прив’язавши його за номером телефону, Snapchat або Apple. Потім встаємо у waitlist: з недавнього часу потрапити в соціальну мережу легше, проте, можливо, доведеться якийсь час почекати. Також можна отримати інвайт від друзів.

Праворуч у горизонтальному меню можна знайти розділ з Вашим обліковим записом. У «біографії» Ви вибираєте нікнейм і вигадуєте опис, додаєте посилання на соціальні мережі. Тут же, поруч із аватаркою, розташовані доступні для всіх знімки з фотоплівки.

Поруч із Вашою фотоплівкою розташовані 3 метрики:

  • “Вогник” — місцевий чарт користувача або фотоплівки. Достовірної інформації з приводу того, що він означає, на даний момент немає. Однак, згідно з наближеним до творців джерелом, підвищити його можна, викладаючи знімки прямо у фотоплівку і запрошуючи в них інших користувачів.

  • «Іскра» — кількість фотографій, зроблених в Dispo.

  • «Люди» — кількість передплатників.

Помітили, що нічого не сказано про кількість передплат? У Dispo у Вашому обліковому записі їх не видно: непоганий крок для розвитку комунікації, бо, як відомо, більшість користувачів у тому ж Інстаграмі не прагне великої кількості підписок.

SMM
Communication and PR
Marketing
Capacity to adapt
Services provided by the organisation and project management
Visibility and recognition of the organization (PR and communications, advocacy)
Share
Проєкт "Допомога благодійності в Україні"Фонд "Процвітай" спільно з Іриною ГрінІдеї презентують проект Екологічно-освітний проєкт "Грінідеї"Цінності - стратегічні орієнтири у турбулентні часи