Програма “Управління проєктами, як вірно побудувати роботу, щоб проєкти були успішними”
Даний захід повністю побудований на практичних кейсах роботи. Він сформує загальну картину роботи неприбуткової організації і правила проєктної діяльності. Зможе сформувати у персоналу бачення і розуміння проєктної і фінансової складової на кожному етапі життєвого циклу проєктної діяльності.
Програма заходу:
1 день
Блок перший (теоретична частина):
Життєвий цикл проєкту і стратегія діяльності неприбуткової організації.
Модель проєктної діяльності.
Податкові правила і статутні вимоги, коли проєкт не вигідний для організації.
Основні ризики, які потрібно проконтролювати при подачі грантової заявки і при укладанні договорів на виконання проєктів.
Правила та процедури управління проєктною діяльністю, що повинні регламентувати.
Тендерні процедури в проєктній діяльності.
Блок другий (практична частина):
Формуємо графік виконання проєкту.
Формуємо команду проекту під графік проєкту (кількість, зайнятість, оплату) та організаційну структуру проєкту.
Розраховуємо податкове навантаження при різних формах співпраці з персоналом.
Формуємо Work breakdown structure (WBS ) для проєктної діяльності.
2 день
Блок перший (теоретична частина):
Фінансове управління в проєктній діяльності.
Принципи дозволеності витрат і основні вимоги фінансуючих сторін.
Доходи та витрати, основні податкові правила, які потрібно планувати в проєкті.
Прямі та непрямі витрати, правила розподілу витрат.
Фінансові питання, які потрібно контролювати нефінансовому менеджеру.
Фінансування за фіксованою ціною, що це за вид грантів.
Як скласти графік виконання та погодити графік фінансування даного проєкту.
Як звітуватись за даним видом проєктів.
Власний внесок в проєкт.
Блок другий (практична частина):
1. Складаємо бюджет проєкту і плануємо документальне звітування за видами витрат:
Заробітна плата;
Залучені консультанти;
Витрати на закупівлі;
Робота з бенефіціарами;
Витрати на відрядження;
Робота за субгрантингом;
Витрати на заходи;
Інші види витрат.
2. Узгоджуємо робочий план проєкту з рухом грошових коштів за проєктом, аналізуємо касові розриви і вносимо зміни до графіку робіт.
3.Визначаємо основні точки контролю і питання, які узгоджуємо з донором.
4. Правила закриття проєкту і як пройти аудит.