Тендер на закупівлю консультаційних послуг щодо реалізації комунікаційної стратегії.

Термін подачі тендерних пропозицій: June 30, 2025
Інформація про замовника
БО "БФ "Побач перемогу"

Благодійну організацію "Благодійний фонд "Побач перемогу" засновано мережею приватних офтальмологічних медичних центрів "Новий Зір" та "Ексімер" через півроку після початку повномасштабного вторгнення. Хоча фактично історія фонду розпочалася набагато раніше – ще з 2014 р фонд проводив безкоштовні діагностики зору, а також частково або повністю покривав витрати на операції на очах військових та цивільних, що постраждали внаслідок бойових дій. Проте офіційно Фонд був зареєстрований 6 вересня 2022 року. Діяльність фонду ведеться в двох основних напрямках: 1. Відновлення зору військових та цивільних В рамках цього реалізуються наступні програми: 1.1.#МОД – безкоштовна мобільна офтальмологічна допомога на прифронтових територіях Харківщини та Донеччини (для військових та цивільних), в рамках якої наша виїздна команда лікарів проводить безкоштовні огляди, видає ліки, окуляри, та направлення на операції, якщо лікування не можна здійснити у мобільному кабінеті. 1.2. «Діагностика зору за донат» - ми проводимо безкоштовні обстеження діючих військових на гроші, отримані від донатерів (приватних осіб та компанії). 1.3. Безкоштовні операції для військовослужбовців, які отримали офтальмологічну травму внаслідок бойових дій. 2. Закупівлі для підтримки обороноздатності особового складу військових частин під час виконання бойових завдань з метою захисту територіальної цілісності та суверенітету України.

Всі тендери компанії
Сфера організаційного розвитку ІСАР Єднання
Розбудова партнерств та співпраці
Видимість та впізнаваність організації (PR та комунікації, адвокація)
Тип послуги
Консультація
Тема послуги
SMM
Командна робота
Комунікація та PR
Маркетинг
Цифровий маркетинг
Область реалізації тендеру
Київ
Опис тендеру

БО БФ „Побач Перемогу” оголошує тендер на закупівлю консультаційних послуг щодо реалізації комунікаційної стратегії. Задача консультанта спрямувати наявні ресурси команди фонду на підвищення  довіри, авторитету, впізнаваності серед аудиторії та сформувати вміння реалізовувати стратегію.

Консультації мають включати супровід команди у процесі:

  • розробки комунікаційної стратегії до кінця 2025 року

  • формування операційного плану реалізації стратегії

  • визначення ключових комунікаційних меседжів

Очікувані результати: 

Формування у команди:

- розуміння основ стратегічних комунікацій, послідовності та цілісності повідомлень.

- розуміння, як реалізовувати стратегію в умовах обмежених людських ресурсів актуальних тенденцій у соціальних мережах (Instagram, TikTok, LinkedIn тощо).

- розуміння, як використовувати аналітики SMM та метрик ефективності для просування бренду БФ.

- розуміння, як можна покращити власні навички створення постів, пресрелізів, відео тощо.

- розуміння  узгодженого підходу до комунікації з різними аудиторіями (донори, волонтери, бенефіціари, медіа).

- вміння визначити цільову аудиторію і канали ефективної взаємодії з нею.

Як результат:

  • наявність комунікаційної стратегії до кінця 2025 року, яку створила команда фонду і яка була скорегована під час проведення консультацій з фахівцем

  • наявність операційного плану реалізації комунікаційної стратегії

  • визначена цільова аудиторія/ії, до яких звертається команда фонду

  • перелік визначених ключових комунікаційних меседжів 

  • одна-дві комунікаційні кампанії, розроблені в рамках практичних занять

Вимоги до провайдерів

1. Досвід та експертиза:

  • Мінімум 3 роки практичного успішного досвіду у сфері комунікацій, PR або SMM (підтверджується резюме, портфоліо, кейсами).

  • Досвід роботи з неприбутковими організаціями або соціальними проєктами буде перевагою.

  • Наявність успішно реалізованих освітніх/тренінгових програм (приклади, відгуки учасників або замовників).

  • Вміння працювати з командами без досвіду стратегічного планування.

2. Зміст та програма консультацій:

  • Надання попередньої програми консультацій з зазначенням тем, ступенем підготовки команди до зустрічей, методів практичної реалізації.

  • Консультації мають бути адаптовані до потреб благодійного сектору: довіра, авторитет, впізнаваність, просування соціального впливу тощо.

  • Включення практичних блоків, кейсів, інтерактиву (воркшопи, обговорення, завдання).

3. Вимоги до формування вартості послуги

  • Загальна вартість проведення консультації (включаючи підготовку матеріалів).

  • Співвідношення ціни та якості консультації

  • наявність статусу зареєстрованого приватного підприємця (ФОП) або юридичної особи;

  • розуміння специфіки діяльності неурядових організацій у сфері охорони здоров’я;

  • готовність надати «Лист про наміри щодо співпраці».

4. Репутація та рекомендації:

·       Наявність позитивних рекомендацій або відгуків від попередніх замовників буде перевагою.

·       Присутність у професійній спільноті (LinkedIn, публікації, виступи на профільних подіях – за наявності).

5. Формат та гнучкість:

·       Можливість адаптувати формат проведення: офлайн, онлайн або гібридний.

·       Гнучкість у графіку – готовність до узгодження зручного для команди часу.


Хто отримуватиме послугу
Команда організації
Контактна особа організації
Олена Колесник
+380 95 823 3702
Кількість учасників
1-10
Завершено

Термін подачі тендерних пропозицій:

June 30, 2025