Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен Суппорт Сервісез» з 2015 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовою інститутів соціальної допомоги й захисту прав людини в нашій державі.
Всі тендери компаніїБлагодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен Cуппорт Cервісез» оголошує відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю обладнання для соціальної майстерні в м. Миколаїв
Про нас: Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен Суппорт Сервісез» з 2015 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовою інститутів соціальної допомоги й захисту прав людини в нашій державі. Даний проєкт реалізується у партнерстві з Sign of Hope (SoH) і фінансується Федеральним міністерством закордонних справ Німеччини (GFFO).
Термін подання тендерних пропозицій: до 23:59 (GMT+2) 09 грудня 2024 року.
Більш детальна інформація зазначена в Запиті на пропозицію
Зверніть увагу, тендерна пропозиція містить в собі 5 Лотів. Ви можете подати свою пропозицію на один, декілька або всі Лоти.
Критерії прийнятності тендерних пропозицій:
Відповідність учасника наведеним у Запиті на пропозицію основним вимогам.
Відповідність вказаним технічним характеристикам.;
Наявність всіх необхідних документів відповідно до умов тендерного оголошення;
Доставка товару здійснюється за рахунок Постачальника в м. Миколаїв;
Умови оплати: 100% післяплата або 50% передплата після оформлення замовлення та 50% оплата протягом 3-5 робочих днів після отримання товару.
Терміни поставки: протягом 14 робочих днів від дати підписання заявки за рамковою угодою.
Документи, які подає учасник тендеру:
Копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, що містить дані про останні реєстраційні дії (дата видачі Витягу не повинна перевищувати 120 днів до дати подання документа).
Копія Витягу/Свідоцтва з реєстру платників податків (дата видачі Витягу/Свідоцтва не повинна перевищувати 120 днів до дати подання документа).
Довідка про відкриття банківського рахунку.
Тендерна пропозиція, заповнена за зразком: Реєстраційна форма_Додаток А.
Технічна специфікація з характеристиками та фото до запропонованих товарів (Додаток Б. Технічна специфікація).
Фінансова пропозиція (Додаток В. Форма фінансової пропозиції).
Аналогічні договори постачання відповідних товарів і/або рекомендаційні листи (не старше 2 років).
Зверніть увагу!
Додатки А, Б, В мають бути заповнені належним чином з підписом та печаткою (за наявності).
Просимо надати Додаток Б – технічна специфікація та Додаток В – фінансова пропозиція заповнені в форматі Excel, а також з підписом в форматі PDF.
Документи повинні бути надіслані до 23:59 09 грудня 2024 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою “Відкритий тендер: Рамкова угода на закупівлю обладнання для соціальної майстерні в м. Миколаїв ”, на адресу: procurementsss@radnyk.org.
Open tender for a framework agreement for the purchase of equipment for a social workshop in Mykolaiv
Charitable Organization «Charity foundation «Stabilization Support Services» announces an Open tender for a framework agreement for the purchase of equipment for a social workshop in Mykolaiv.
About us: Since 2015, the Charitable Organization «Charity foundation «Stabilization Support Services» has been supporting and helping people affected by the war in Ukraine, as well as developing social assistance and human rights institutions in our country. This project is being implemented in partnership with Sign of Hope (SoH) and funded by the German Federal Foreign Office (GFFO)
The deadline for submission of bids is 23:59 (GMT+2) December, 09, 2024.
For more information, please refer to the Request for Proposal
Please note that the tender offer contains 5 Lots. You may submit your offer for one, several or all Lots.
Eligibility criteria for selecting tender proposals:
1. Compliance of the participant with the main requirements specified in the Request for Proposal;
2. Compliance with the specified technical characteristics.;
3. Availability of all necessary documents in accordance with the conditions of the tender announcement;
4. Delivery of goods is carried out at the expense of the Supplier in the city of Mykolaiv;
5. Payment terms: 100% after payment or 50% prepayment after signing the Agreement and 50% payment within 3-5 business days after receiving the goods.
6. Delivery terms: within 14 working days from the date of signing the application under the framework agreement.
Documents to be submitted by the tenderer:
1. A copy of the Extract from the Unified State Register of Legal Entities, Individual Entrepreneurs, containing data on the latest registration actions (the date of issue of the Extract should not exceed 120 days before the date of submission of the document).
2. A copy of the Extract/Certificate from the Taxpayer Register (the date of issue of the Extract/Certificate should not exceed 120 days prior to the date of submission of the document).
3. Certificate of opening a bank account.
4. Tender proposal filled in according to the sample: Registration Form_Annex A.
5. Technical specification with characteristics and photos of the offered goods (Annex B. Technical specification).
6. Financial offer (Annex C. Financial offer form).
7. Similar contracts for the supply of relevant goods and/or letters of recommendation (not older than 2 years).
Please note!
Provide Annex B - Technical Specification and Annex C - Financial Proposal filled in Excel format, as well as signed PDF.
The documents must be submitted by 23:59 December, 09, 2024
in written (electronic, scanned) format marked “Open tender: Framework agreement for the purchase of equipment for a social workshop in Mykolaiv”, to the address: procurementsss@radnyk.org.
Підтверджений досвід роботи у сфері постачання відповідних товарів;
Обов’язкова реєстрація юридичною особою або фізичною особою-підприємцем;
Наявність відповідних КВЕДів;
Доставка товару здійснюється за рахунок Постачальника в м. Миколаїв;
Умови оплати: 100% післяплата або 50% передплата після підписання Договору та 50% оплата протягом 3-5 робочих днів після отримання товару.
Терміни поставки: протягом 14 робочих днів від дати підписання заявки за рамковою угодою.
Термін подачі тендерних пропозицій: