Тендер на закупівлю металопластикових вікон, підвіконь та відливів

Термін подачі тендерних пропозицій: November 15, 2024
Інформація про замовника
Благодійна організація «Благодійний фонд «Добрі вчинки разом»

Метою роботи якої є надання допомоги соціально незахищеним верствам населення, інвалідам, людям похилого віку, матерям з маленькими дітьми, які залишилися в місті попри постійну загрозу обстрілів та бомбардувань.

Всі тендери компанії
Сфера організаційного розвитку ІСАР Єднання
Фінансова життєздатність та мобілізація ресурсів
Тип послуги
Інше
Тема послуги
Волонтерський напрямок
Розвиток громади
Область реалізації тендеру
Харків
Опис тендеру

Замовник:

Організація: Благодійна організація «Благодійний фонд «Добрі вчинки разом»»

Код ЄДРПОУ: 44769991

Адреса: м. Харків, в’їзд Муромський, буд. 1

Предмет закупівлі: закупівля металопластикових вікон, підвіконь та відливів.

 

Місце, кількість та обсяг:

Місце поставки: м. Харків, Слобідський район, вул. Зернова, 4А.

Кількість: віконні блоки – 51 шт., підвіконня – 7 шт., відливи – 33 шт.

 

Строк поставки: з моменту підписання договору сторонами до 13 грудня 2024 року.

Критерії оцінки тендерних пропозицій:

  • Відповідність умовам, передбаченим у тендерному оголошенні.

  • Конкурентоспроможність ціни.

  • Умови оплати та строки доставки.

  • Гарантійні зобов’язання.

Учасникам надається право подавати тільки одну тендерну пропозицію. За рівних умов перевага надаватиметься місцевим постачальникам (Харківська область) або тим, хто запропонує найвигідніше співвідношення ціни, якості, умов та гарантійних зобов'язань.

 

Результати тендеру:

Повідомлення про переможця: 18 листопада 2024 року.

Підписання договору: до 21 листопада 2024 року.

 

Запитання щодо умов тендеру можна надсилати на електронну адресу: contact@dobrivchynkyrazom.org.

Тендерна документація містить:

  • технічні характеристики товару (додаток 1)

  • профіль учасника та анкета (додаток 2)

  • особливі гарантії (додаток 3)

  • лист-згода на обробку персональних даних (додаток 4)

  • гарантійний лист по запобіганню виникненню конфлікту інтересів (додаток 5)

  • пропозиція на закупівлю товарів (додаток 6)

 

Примітка: замовник не несе відповідальності за будь-які збитки, пов’язані з можливим скасуванням тендеру.

Подання тендерних пропозицій:

Пропозиції повинні бути надіслані в електронній формі (формат PDF) на e-mail: contact@dobrivchynkyrazom.org з темою листа: «Тендер на закупівлю металопластикових вікон, підвіконь та відливів_Назва постачальника».

Термін подання тендерних пропозицій: до 23:59 15 листопада 2024 року. Пропозиції, подані після 00:00 16 листопада 2024 року, не розглядатимуться.

Вимоги до провайдерів

Основні вимоги до учасників:

Офіційно зареєстровані суб’єкти підприємницької діяльності, які мають відповідні КВЕД для торгівлі.

Наявність необхідних сертифікатів якості та гарантійних талонів на товар.

Вимоги до оформлення документів:
Документи повинні містити підпис керівника/уповноваженої особи та печатку (за наявності). Обов’язковий пакет документів включає:

  • виписка з ЄДР юридичних осіб та ФОП;

  • свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або єдиного податку;

  • копії статутних документів (для юридичних осіб);

  • сертифікати якості, довідка про відкриття рахунку, реквізити банку та інші документи, що підтверджують юридичний статус та право на підписання договорів.

Хто отримуватиме послугу
Окрема служба/підрозід/департамент організації
Контактна особа організації
Діана Вакал
+380 66 159 6201
Кількість учасників
10-20
1. Додатки 1_5-1.docx
Завантажено: November 8, 2024 | 12:02
2. Запит на отримання цінової пропозиції (RFQ).xlsx
Завантажено: November 8, 2024 | 12:02
Завершено

Термін подачі тендерних пропозицій:

November 15, 2024