ІСАР Єднання працює 24 роки як українська громадська організація і 30 років як ініціатива, яка розвиває спроможності організацій громадянського суспільства. Щороку ІСАР Єднання надає фінансову підтримку 400-500 неприбутковим організаціям з усіх областей України, які покращують якість життя людей.
Всі тендери компаніїІСАР Єднання прагне покращити взаємодію зі своїми партнерами, тому оголошує тендер на закупівлю послуг зі створення комунікаційної стратегії та детального плану позиціонування організації. Ми шукаємо професійного партнера, який допоможе нам створити ефективну комунікаційну стратегію для досягнення цілей організації і покращення взаємодії з нашою аудиторією.
Зацікавлені учасники повинні подати такий пакет документів:
Комерційну пропозицію із зазначенням вартості послуг та строків виконання
Портфоліо, що демонструє досвід у сфері розробки комунікаційних стратегій або брендингу. (Посилання на раніше розроблені та впроваджені комунікаційні кампанії на основі створених комунікаційних стратегій буде вважатися перевагою)
Резюме ключових спеціалістів, які будуть задіяні у проєкті
Рекомендаційні листи від попередніх клієнтів
Критерії оцінювання тендерної пропозиції:
Якість та повнота наданих документів
Відповідність кваліфікаційним вимогам
Досвід та репутація учасника
Вартість послуг та запропоновані терміни виконання
Документи на участь у тендері з закупівлі послуг зі створення комунікаційної стратегії для ІСАР Єднання прохання надсилати на електронну пошту office@ednannia.ua з темою листа «Тендер на створення комунікаційної стратегії». Тендер триватиме до 12:00, 1 липня 2024 року. Результати тендеру будуть оголошені на сайті ІСАР Єднання до 9 липня (включно).
Розуміння специфіки роботи громадської організації
Досвід роботи не менше 3 років у сфері стратегічних комунікацій або створення бренду, або супутньої діяльності (з надання консультацій з розробки та проведення SMM/цифрових маркетингових кампаній, PR-кампаній, розробки стратегій брендингу державних та приватних установ та інше, включаючи графічний дизайн та створення цифрових інтерактивних мап)
Наявність успішно реалізованих проєктів у даній сфері
Високий рівень експертизи у PR, маркетингу та цифрових комунікаціях
Здатність працювати у визначені терміни та дотримуватися узгодженого бюджету
Термін подачі тендерних пропозицій: