Стратегія та комунікація для залучення студентів до ХША

Термін подачі тендерних пропозицій: June 17, 2024
Інформація про замовника
Громадська Організація "Архітектурна Освіта"

ГО заснована у 2016 році молодими архітекторами та урбаністами на чолі з архітектором Олегом Дроздовим. Метою ГО було розпочати дискусію про високі освітні стандарти та запровадити нові міждисциплінарні підходи та методи у викладанні архітектури в Україні. Члени ГО були основною командою, яка працювала над концепцією та програмою Харківської школи архітектури – першої приватної вищої школи архітектури в Україні, яка була відкрита у 2017 році. З того часу ГО працює над покращенням Школи. Основними напрямками ГО є робота над актуальними актуальними темами у сфері архітектури та урбаністики; розвивати прикладні дослідження та генерувати нові знання; забезпечити практичну складову освітньої програми Харківської школи архітектури — семінари, літні школи, конференції та інтеграцію в навчальний процес.

Всі тендери компанії
Сфера організаційного розвитку ІСАР Єднання
Місія та стратегічне планування
Спроможність адаптуватись
Роль у секторі
Видимість та впізнаваність організації (PR та комунікації, адвокація)
Тип послуги
Інше
Тема послуги
Комунікація та PR
Маркетинг
Освіта та навчання
Цифровий маркетинг
Область реалізації тендеру
Вся Україна
Опис тендеру

Проект поділений на два основні етапи: стратегічний і комунікаційний.

Мета проекту

Основна мета проекту — підвищення рівня залучення абітурієнтів та покращення комунікації ХША з цільовою аудиторією.

Обсяг робіт

Етап 1: Стратегічний

-       Якісне дослідження методом глибинних інтерв’ю досвіду студента ХША, його шлях від абітурієнтства до старту навчання ХША.

-       Формалізація шляху студента та формування рекомендацій щодо роботи з різними етапами.

-       Описання креативної платформи і системи ключових повідомлень для різних аудиторії

Етап 2: Комунікаційний

-       Розробка комунікаційної екосистеми та попереднього таймлайну

-       Розробка прикладів матеріалів, з урахуванням шляху абітурієнта, для донесення меседжу

Ключові етапи та строки виконання

Стратегічний етап:
- Тривалість: 6 тижнів

Комунікаційний етап:
- Тривалість буде визначена після завершення стратегічного етапу.

Вимоги до провайдерів

- Досвід роботи у сфері маркетингових та комунікаційних стратегій (не менше 3х років).
- Вміння проводити глибинні дослідження та аналіз ринку (приклади наявних кейсів).
- Знання сучасних підходів до освіти та комунікацій.
- Наявність досвідченої команди експертів (портфоліо залучених експертів)

Хто отримуватиме послугу
Команда організації
Контактна особа організації
Анна Калаш
+380 63 941 8448
Кількість учасників
1-10
TOR Tender Initial Version [upd].pdf
Завантажено: June 10, 2024 | 12:34
Завершено

Термін подачі тендерних пропозицій:

June 17, 2024