ГО заснована у 2016 році молодими архітекторами та урбаністами на чолі з архітектором Олегом Дроздовим. Метою ГО було розпочати дискусію про високі освітні стандарти та запровадити нові міждисциплінарні підходи та методи у викладанні архітектури в Україні. Члени ГО були основною командою, яка працювала над концепцією та програмою Харківської школи архітектури – першої приватної вищої школи архітектури в Україні, яка була відкрита у 2017 році. З того часу ГО працює над покращенням Школи. Основними напрямками ГО є робота над актуальними актуальними темами у сфері архітектури та урбаністики; розвивати прикладні дослідження та генерувати нові знання; забезпечити практичну складову освітньої програми Харківської школи архітектури — семінари, літні школи, конференції та інтеграцію в навчальний процес.
Всі тендери компаніїПроект поділений на два основні етапи: стратегічний і комунікаційний.
Основна мета проекту — підвищення рівня залучення абітурієнтів та покращення комунікації ХША з цільовою аудиторією.
Етап 1: Стратегічний
- Якісне дослідження методом глибинних інтерв’ю досвіду студента ХША, його шлях від абітурієнтства до старту навчання ХША.
- Формалізація шляху студента та формування рекомендацій щодо роботи з різними етапами.
- Описання креативної платформи і системи ключових повідомлень для різних аудиторії
Етап 2: Комунікаційний
- Розробка комунікаційної екосистеми та попереднього таймлайну
- Розробка прикладів матеріалів, з урахуванням шляху абітурієнта, для донесення меседжу
Стратегічний етап:
- Тривалість: 6 тижнів
Комунікаційний етап:
- Тривалість буде визначена після завершення стратегічного етапу.
- Досвід роботи у сфері маркетингових та комунікаційних стратегій (не менше 3х років).
- Вміння проводити глибинні дослідження та аналіз ринку (приклади наявних кейсів).
- Знання сучасних підходів до освіти та комунікацій.
- Наявність досвідченої команди експертів (портфоліо залучених експертів)
Термін подачі тендерних пропозицій: