Створення маркетингової стратегії для ГО "Українська гуманітарна платформа", всеукраїнський рух "Єдині""

Термін подачі тендерних пропозицій: April 18, 2024
Інформація про замовника
ГО "Українська гуманітарна платформа"

Громадська організація “Українська гуманітарна платформа” з квітня 2022 року реалізовує проєкт "Єдині", який вже встиг перерости у всеукраїнський рух. З нами на українську мову перейшли понад 100 000 осіб. Єдині – це публічний майданчик, де українці можуть обговорити своє минуле, сьогодення та майбутнє. Проєкт сприяє формуванню стійкості українців перед загрозою фізичної та культурної війни та окупації. Усвідомлення своєї ідентичності в майбутньому гарантуватиме об’єднання українців, повернення довіри один до одного, гуртування для вирішення безпекових питань і теж економічних.

Всі тендери компанії
Сфера організаційного розвитку ІСАР Єднання
Роль у секторі
Послуги, які надає організація та проєктний менеджмент
Фінансова життєздатність та мобілізація ресурсів
Тип послуги
Консультація
Тема послуги
Визначення потреб
Маркетинг
Планування
Область реалізації тендеру
Київ
Опис тендеру

Створення маркетингової стратегії та цілей для сталої діяльності ГО. Підготовка комерційних продуктів для лончу (промотування в інфополі) з урахування всіх аспектів роботи громадської організації, а саме зберегти ключову асоціацію, що ГО ЄДИНІ, це не комерційний проєкт.

Вимоги до провайдерів

Релевантні кейси по роботі з ГО або некомерційними проєктами

 

Хто отримуватиме послугу
Команда організації
Контактна особа організації
Наталія Федечко
+380 67 783 9596
Кількість учасників
10-20
Завершено

Термін подачі тендерних пропозицій:

April 18, 2024