Тендер на закупівлю послуг з створення комунікаційної стратегії, комунікаційної політики та процедури взаємодії з медіа

Термін подачі тендерних пропозицій: July 25, 2025
Інформація про замовника
БО «Благодійний Фонд Євгена Пивоварова»

Благодійний Фонд Євгена Пивоварова – це організація, що забезпечує гуманітарну, медичну та психологічну допомогу людям, які опинилися у складних життєвих обставинах. Ми підтримуємо вразливі групи населення (зокрема постраждалих від війни), посилюємо енергетичну безпеку країни, організовуємо групи психосоціальної підтримки громадян  та  поліпшуємо доступ до медичних послуг у прифронтових громадах.

Всі тендери компанії
Сфера організаційного розвитку ІСАР Єднання
Видимість та впізнаваність організації (PR та комунікації, адвокація)
Тип послуги
Інше
Тема послуги
SMM
Комунікація та PR
Маркетинг
Планування
Цифровий маркетинг
Область реалізації тендеру
Харків
Опис тендеру

БО “Благодійний Фонд Євгена Пивоварова” – це організація, що забезпечує гуманітарну, медичну та психологічну допомогу людям, які опинилися у складних життєвих обставинах. Основними напрямами діяльності є підтримка вразливих груп населення (зокрема постраждалих від війни), посилення енергетичної безпеки країни, організація груп психосоціальної підтримки громадян  та  поліпшення доступу до медичних послуг у прифронтових громадах.

Ми цінуємо відкритість, професіоналізм і прагнемо будувати сучасну та ефективну комунікаційну політику, щоб краще донести свої ідеї та залучити партнерів і суспільство до спільних цінностей.

Для подальшого розвитку ми оголошуємо тендер на розробку комунікаційної стратегії, комунікаційної політики та процедури взаємодії з медіа для нашого Фонду.


Розробка стратегії передбачає проведення стратегічної сесії за участі ключових членів комунікаційної команди та керівництва Фонду, щоб визначити пріоритети, цілі та ключові меседжі. Це допоможе створити документ, який не лише відповідатиме сучасним стандартам, але й максимально відображатиме реальні потреби і бачення організації.

У результаті цієї сесії та подальшої аналітичної роботи експерт/ка має отримати достатнє розуміння внутрішніх процесів, цінностей і структури комунікацій організації, щоб сформувати змістовну, релевантну політику комунікацій, а також чітку та дієву процедуру взаємодії з медіа, адаптовану до специфіки Фонду.

Результат має бути максимально практичним, зрозумілим для команди Фонду, та відповідати стандартам і тенденціям сучасних комунікацій.

Територія надання послуг: вся територія України, окрім тимчасово окупованих районів.

Строк виконання: послуги мають бути надані до 30 жовтня 2025 року.


Вимоги до провайдерів

Ми працюємо виключно з фізичними особами-підприємцями, які зареєстровані на спрощеній системі оподаткування 3-ї групи. Важливо, щоб учасники мали підтверджений досвід не менше двох років у сфері розробки комунікаційних документів. Ключовою є готовність надавати повний пакет документів: резюме, технічне завдання з описом підходу до роботи, цінову пропозицію (у гривнях), а також витяг із ЄДР.

Для такої діяльності підходять наступні КВЕДи:

  • 70.21 — Діяльність у сфері зв’язків з громадськістю та комунікацій.

  • 70.22 — Консультування з питань комерційної діяльності та керування.

  • 74.90 — Інші професійні, наукові та технічні послуги, не включені в інші групи.

  • 73.11 — Діяльність рекламних агентств

  • 70.10 — Діяльність у сфері реклами

  • 72.20 — Дослідження кон’юнктури ринку та вивчення громадської думки

  • 74.90 — Інші професійні, наукові та технічні послуги, не включені в інші групи

Склад пакету документів тендерної пропозиції:

Учасник має подати:

  • копію витягу про державну реєстрацію ФОП;

  • витяг з реєстру платників єдиного податку 3 групи;

  • детальне резюме, яке відображає досвід і компетенції у сфері комунікацій;

  • технічне завдання або опис підходу до виконання роботи — коротко і зрозуміло, як планується досягти цілей проєкту;

  • цінову пропозицію, де вказана сума у гривнях за весь обсяг робіт з урахуванням всіх податків;

  • документи або контакти, що підтверджують досвід (рекомендації, портфоліо, контакти, акти виконаних робіт).

Критерії оцінки:
Наша оцінка базуватиметься на відповідності поданих документів вимогам, якості та реалістичності технічного завдання, а також на ціні послуг. Важливим бонусом буде досвід роботи з неприбутковими або благодійними організаціями, знання специфіки комунікації у соціальній сфері. Переможець визначатиметься за оптимальним балансом вартості та якості.

Умови подання:
Пропозиції приймаються українською мовою, підписані уповноваженою особою, надсилаються електронною поштою. Пропозиції, що надійдуть після 00:00 (за київським часом) 16 липня 2025 року, розглядатися не будуть.

Результати тендеру повідомлятимуться протягом трьох робочих днів після прийняття рішення.

Для участі в тендері просимо надіслати повний пакет документів до 23:59 15 липня 2025 року на електронну адресу fundraising@pyvovarov.charity з темою листа: “Участь у тендері на розробку комунікаційної стратегії”. Усі запитання надсилайте на fundraising@pyvovarov.charity.

Хто отримуватиме послугу
Окрема служба/підрозід/департамент організації
Кількість учасників
1-10
Завершено
Завершено

Термін подачі тендерних пропозицій:

July 25, 2025