Кризові комунікації: як запобігти комунікаційній кризі та що робити, якщо криза вже виникла

Верифіковано

Тренінг для фахівців із комунікацій громадських та міжнародних організацій, державних установ і всіх, хто веде комунікацію від імені організації в публічному просторі.

У програмі:

  • Що таке криза. Три фази роботи із кризою

  • Типи криз і причини їхнього виникнення

  • Цикл розвитку кризи

  • Стратегії кризового реагування

  • Команда кризового реагування

  • Інструменти кризових комунікацій

  • Правила кризових комунікацій

  • Специфіка ключових повідомлень

  • Класичні причини репутаційних втрат під час кризи

  • Профілактика кризи

Під час тренінгу учасники виконують 3-4 вправи, у залежності від специфіки запиту клієнта. Сутність вправ зводиться до оцінювання ступеня ризику потенційних кризових ситуацій, вироблення плану дій, якщо криза вже настала, і розроблення ключових повідомлень для комунікацій. Можливий запис інтерв’ю на камеру або імітація прес-конференції. Програма тренінгу може коригуватися в залежності від запиту. У програму може бути включено обговорення специфічних особливостей і конкретних кейсів організації.

Деталі

Країна, Місто

Київ, Україна

Член провайдера який надає послугу

Лобова Олена

Контактна особа організації

Олена Лобова
380 50 331 3806

Сфера організаційного розвитку ІСАР Єднання

Видимість та впізнаваність організації (PR та комунікації, адвокація)

Тип послуги

Тренінг

Тема послуги

Комунікація та PR Кризовий менеджмент Стратегічне планування

Посилання на сайт та соціальні мережі

Поділитися