Тренінг з кризових комунікацій

Верифіковано

Тренінг з кризових комунікацій: як діяти впевнено у складних ситуаціях

Збереження довіру аудиторії у кризовий період: Як швидко реагувати на негатив, уникати помилок і підтримувати репутацію:

  • Побудова антикризової стратегії: що варто передбачити та як підготуватися до кризових ситуацій.

  • Алгоритми дій під час кризи: комунікація зі ЗМІ, робота з соцмережами та правильний tone of voice.

  • Як визнавати помилки без втрати довіри та перетворювати кризу на можливість для зростання.

  • Додатково: протидія дезінформації та маніпуляціям у складні періоди.

Деталі

Країна, Місто

Ужгород, Ужгородський район, Закарпатська область, Україна

Сфера організаційного розвитку ІСАР Єднання

Місія та стратегічне плануванняВидимість та впізнаваність організації (PR та комунікації, адвокація)

Тип послуги

Тренінг

Тема послуги

SMM Комунікація та PR

Посилання на сайт та соціальні мережі

Поділитися