Тренінг з кризових комунікацій
Тренінг з кризових комунікацій: як діяти впевнено у складних ситуаціях
Збереження довіру аудиторії у кризовий період: Як швидко реагувати на негатив, уникати помилок і підтримувати репутацію:
Побудова антикризової стратегії: що варто передбачити та як підготуватися до кризових ситуацій.
Алгоритми дій під час кризи: комунікація зі ЗМІ, робота з соцмережами та правильний tone of voice.
Як визнавати помилки без втрати довіри та перетворювати кризу на можливість для зростання.
Додатково: протидія дезінформації та маніпуляціям у складні періоди.
Деталі
Країна, Місто
Ужгород, Ужгородський район, Закарпатська область, УкраїнаЧлен провайдера який надає послугу
Шевчук ТетянаКонтактна особа організації
Сфера організаційного розвитку ІСАР Єднання
Тип послуги
ТренінгТема послуги
Посилання на сайт та соціальні мережі