Комунікаційна стратегія
Складові розробки:
1. Медіааналіз ринкової категорії бренду
– основні медіатренди
– аналіз ТОП конкурентів /повідомлення, канали, креатив/
2. Канали комунікації для просування бренду
3. Розробка базових комунікаційних принципів (на рівні місії бренду та його основних меседжів та сенсів):
– TOV (tone of voice – своя унікальна мова бренду) з рекомендаціями та прикладами фраз/слів, які застосовуємо або, навпаки, уникаємо
– основне та ключові меседжі бренда /транслювання цінностей бренду через тексти/
– базові пости для соціальних мереж для імплементації TOV в комунікацію бренду
/наприкладі для Instagram, facebook/
4. Розробка графічних рішень/ колажів та підбір зображень з безплатних колекцій фотобанків для оформлення повідомлень бренду /фотоленгвіч (до 30 зображень), наприклад, шаблони та графічні креативи для соцмереж (до 10 шт)/
5. Медіапланування
– комунікаційні флайти /згідно з Road Map бренду - стратегічне медіапланування на 1 рік/
– медіаплан на лонч кампанію
Результат:
– Аналіз медіакатегорії (основні тренди)
– основне та ключові меседжі бренду для комунікації потенційній цільовій аудиторії
– tone of voice з комунікаційними текстами та віжуалами, що розкривають суть бренду (на прикладі для соцмереж)
– комунікаційні флайти на 1 рік
– медіаплан для лонч кампанії
Деталі
Країна, Місто
Київ, УкраїнаСфера організаційного розвитку ІСАР Єднання
Тип послуги
ІншеТема послуги
Посилання на сайт та соціальні мережі