Комунікаційна стратегія
Складові розробки:
1. Медіааналіз ринкової категорії бренду
– основні медіатренди
– аналіз ТОП конкурентів /повідомлення, канали, креатив/
2. Канали комунікації для просування бренду
3. Розробка базових комунікаційних принципів (на рівні місії бренду та його основних меседжів та сенсів):
– TOV (tone of voice – своя унікальна мова бренду) з рекомендаціями та прикладами фраз/слів, які застосовуємо або, навпаки, уникаємо
– основне та ключові меседжі бренда /транслювання цінностей бренду через тексти/
– базові пости для соціальних мереж для імплементації TOV в комунікацію бренду
/наприкладі для Instagram, facebook/
4. Розробка графічних рішень/ колажів та підбір зображень з безплатних колекцій фотобанків для оформлення повідомлень бренду /фотоленгвіч (до 30 зображень), наприклад, шаблони та графічні креативи для соцмереж (до 10 шт)/
5. Медіапланування
– комунікаційні флайти /згідно з Road Map бренду - стратегічне медіапланування на 1 рік/
– медіаплан на лонч кампанію
Результат:
– Аналіз медіакатегорії (основні тренди)
– основне та ключові меседжі бренду для комунікації потенційній цільовій аудиторії
– tone of voice з комунікаційними текстами та віжуалами, що розкривають суть бренду (на прикладі для соцмереж)
– комунікаційні флайти на 1 рік
– медіаплан для лонч кампанії
Деталі
Країна, Місто
Київ, УкраїнаЧлен провайдера який надає послугу
Бестужев ПавлоКонтактна особа організації
Сфера організаційного розвитку ІСАР Єднання
Тип послуги
ІншеТема послуги
Посилання на сайт та соціальні мережі