Проєктна стратегія

Верифіковано

Складові розробки:

– трендвотчінг (світові + окремі ринки, визначається додатково) + desk research за відкритими даними щодо обраного ринку (дослідження до 7 параметрів ринку)

– проведення глибинних інтерв'ю з представниками цільової аудиторії, експертами (залежить від потреб проекту, розрахунок на 7-10 шт - репрезентативний мінімум, до 5-ти блоків питань, список питань уточнюються після проведення desk research)

– пошук можливостей для позиціонування, Big idea та конкурентних переваг бренду– пошук можливостей для позиціонування, Big idea та конкурентних переваг

Бренду

– створення Road Map на 1 рік (планування основних маркетингових активностей)

 

Результат:

– One page (скорочений опис сенсів бренда):

Big Idea (Велика ідея)

Motivation

Emotional/Rational Benefits

Big Three

– Road Map на 1 рік (основні активності)

– Pivots: оцінка можливих сценарієв розвитку бренду (опціонально)

Деталі

Країна, Місто

Київ, Україна

Сфера організаційного розвитку ІСАР Єднання

Місія та стратегічне плануванняСпроможність адаптуватисьРозбудова партнерств та співпраціПослуги, які надає організація та проєктний менеджментВидимість та впізнаваність організації (PR та комунікації, адвокація)

Тип послуги

Інше

Тема послуги

Маркетинг Планування Пошук та прийняття рішень Розробка нових послуг Стратегічне планування

Посилання на сайт та соціальні мережі

Поділитися