Проєктна стратегія
Складові розробки:
– трендвотчінг (світові + окремі ринки, визначається додатково) + desk research за відкритими даними щодо обраного ринку (дослідження до 7 параметрів ринку)
– проведення глибинних інтерв'ю з представниками цільової аудиторії, експертами (залежить від потреб проекту, розрахунок на 7-10 шт - репрезентативний мінімум, до 5-ти блоків питань, список питань уточнюються після проведення desk research)
– пошук можливостей для позиціонування, Big idea та конкурентних переваг бренду– пошук можливостей для позиціонування, Big idea та конкурентних переваг
Бренду
– створення Road Map на 1 рік (планування основних маркетингових активностей)
Результат:
– One page (скорочений опис сенсів бренда):
Big Idea (Велика ідея)
Motivation
Emotional/Rational Benefits
Big Three
– Road Map на 1 рік (основні активності)
– Pivots: оцінка можливих сценарієв розвитку бренду (опціонально)
Деталі
Країна, Місто
Київ, УкраїнаСфера організаційного розвитку ІСАР Єднання
Тип послуги
ІншеТема послуги
Посилання на сайт та соціальні мережі