Проєктна стратегія
Складові розробки:
– трендвотчінг (світові + окремі ринки, визначається додатково) + desk research за відкритими даними щодо обраного ринку (дослідження до 7 параметрів ринку)
– проведення глибинних інтерв'ю з представниками цільової аудиторії, експертами (залежить від потреб проекту, розрахунок на 7-10 шт - репрезентативний мінімум, до 5-ти блоків питань, список питань уточнюються після проведення desk research)
– пошук можливостей для позиціонування, Big idea та конкурентних переваг бренду– пошук можливостей для позиціонування, Big idea та конкурентних переваг
Бренду
– створення Road Map на 1 рік (планування основних маркетингових активностей)
Результат:
– One page (скорочений опис сенсів бренда):
Big Idea (Велика ідея)
Motivation
Emotional/Rational Benefits
Big Three
– Road Map на 1 рік (основні активності)
– Pivots: оцінка можливих сценарієв розвитку бренду (опціонально)
Деталі
Країна, Місто
Київ, УкраїнаЧлен провайдера який надає послугу
Бестужев ПавлоКонтактна особа організації
Сфера організаційного розвитку ІСАР Єднання
Тип послуги
ІншеТема послуги
Посилання на сайт та соціальні мережі