Розробка комунікаційної стратегії

Верифіковано

Піар-стратегія – це повна карта дій вашого бренда у PR. Вказані задачі бренда, що містять вирішення та цілі і їх досягнення за допомогою піар-методів.

Піар-стратегія включає:
1. Завдання і цілі 
2. Цільові аудиторії
3. Ключі взаємодій з аудиторіями 
4. Аналіз медіа-поля 
5. Дослідження конкурентів 
6. Дослідження Бренда 
7. Бренд компанії і Особистий бренд 
8. ЗМІ 
9. Інфоприводи  
10. План і Тактики щодо заповнення медіа-поля 
11. Рекомендації з підготовки матеріалів 
12. Шаблони взаємодії із засобами масової інформації 
13. Медіа-карта 
14. Медіа-кіт 
15. Приклад створення та обробки бази контактів ЗМІ 
16. Інформаційне партнерство  
17. Лідери Думок

Коли потрібна піар-стратегія? 
Якщо плануєте розпочати повномасштабну піар-роботу, розумієте цінність PR. Піар-стратегія – це дорожня карта для тих, хто планує стати брендом чи завоювати нових відданих прихильників організації. 

Деталі

Країна, Місто

Київ, Україна

Сфера організаційного розвитку ІСАР Єднання

Місія та стратегічне плануванняВрядування, структура та стилі управлінняРозбудова партнерств та співпраціРоль у секторіВидимість та впізнаваність організації (PR та комунікації, адвокація)

Тип послуги

Фасилітаційна сесія

Тема послуги

Комунікація та PR Маркетинг Освіта та навчання Стратегічне планування Цифровий маркетинг

Посилання на сайт та соціальні мережі

Поділитися