Розробка політик партнерства з фінансовими партнерами: донорськими інституціями, бізнесом, ЗМІ, ОМС, державними інституціями

Верифіковано

*Аналіз потреб та контексту організації щодо партнерств

Учасники – керівництво та персонал організації (Виконавча дирекція й окремі члени Правління.)

Дії щодо аналізу потреб:

Аналіз наявної бази даних фінансових партнерів: донорів, спонсорів, розміру внесків та сервісів для членів, на умовах часткової чи повної компенсації.

Аналіз документів, що регламентують фандрейзингову діяльність.

Співбесіди з відповідальними за фандрейзинг.

Аналіз найчастіше та найрідше використовуваних інструментів фандрейзингу.

Аналіз потреб у фінансуванні та ресурсах у відповідності до запланованих проєктів та планів дій (стратегічного плану та\чи бізнес-планів) на 3-5 наступних років.

**Спільне формування структури політики та процедур формування, підтримки та розвитку партнерства з бізнесом і донорами:

Робоча група надає необхідну експерту інформацію;

 Експерт проводить необхідний аналіз та визначає формат навчальної та консультаційних сесій;

Фасилітація та вироблення спільної думки учасників, керівних органів та команди щодо залучення ресурсів, механізмів та диверсифікації;

Пропозиція з розробки Політики партнерства з бізнесом і донорами-2.docx
Завантажено: July 3, 2025 | 14:17
Деталі

Країна, Місто

Рівне, Рівненський район, Рівненська область, Україна

Сфера організаційного розвитку ІСАР Єднання

Розбудова партнерств та співпраціРоль у секторіФінансова життєздатність та мобілізація ресурсівВидимість та впізнаваність організації (PR та комунікації, адвокація)

Тип послуги

Фасилітаційна сесія

Тема послуги

Адвокація Визначення потреб Комунікація та PR Фінансова сталість організацій Фінансовий менеджмент

Посилання на сайт та соціальні мережі

Поділитися