Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» просить надати комерційну пропозицію на надання послуг тренера згідно Лоту (-ів)
Дата Запиту: 18.11.2025 р.
Дата Подовження: з 28.11.2025
Відповідальний спеціаліст із закупівель: Лисенко Ігор 0639735550 ihor.lysenko@posmishka.org.ua
Закупівля в рамках проєкту: Посилення стійкості та добробуту дітей і молоді, які постраждали від конфлікту в Україні
Предмет закупівлі: Послуги з організації та проведення онлайн-сесії з обміну правовою інформацією для працівників зони відповідальності захисту дітей та соціальних працівників
Валюта розрахунків: Оплату послуг буде здійснено в національній валюті України у безготівковій формі.
Кількість Додатків до Запиту: 1
Термін подання комерційної пропозиції: до 05.12.2025 р. - до 16:00 - включно на ел.адресу procurement@posmishka.org.ua з темою листа «КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ_НАЗВА ПОСТАЧАЛЬНИКА_НАЗВА ПОСЛУГИ».
Вимоги до надавача послуги: Постачальник має бути суб’єктом підприємницької діяльності, зареєстрованим за законодавством України на підконтрольній території; мати досвід роботи у відповідній сфері, КВЕД, що відповідають предмету закупівлі.
Обов’язковий перелік супровідних документів, що подаються для оплати наданих послуг:
- Договір на надання послуг із зазначенням найменування послуги згідно з відповідним КВЕД.
- Специфікація із зазначенням кількості замовлених послуг.
- Рахунок на оплату з чітким зазначенням найменування послуги згідно з КВЕД.
- Акт наданих послуг з найменуванням послуги згідно з КВЕД.
- Тренерський звіт про проведені заходи.
- Програма тренінгу (або навчального заходу).
Усі витрати, пов’язані з поштовою або кур’єрською пересилкою документів (у тому числі оригіналів договорів, актів, рахунків та інших супровідних документів), Постачальник здійснює за власний рахунок.
ОСТАТОЧНЕ РІШЕННЯ ЩОДО ВИБОРУ КАНДИДАТУРИ ТРЕНЕРА(-КИ)/ФАСИЛІТАТОРА(-КИ) БУДЕ УХВАЛЕНО ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ПРОВЕДЕНОЇ ІНТЕРВ'Ю ІЗ КАНДИДАТОМ.