Подовжено Запит пропозиції на Послуги з організації та проведення онлайн-сесії з обміну правовою інформацією для працівників зони відповідальності захисту дітей та соціальних працівників

Tender submission deadline: December 5, 2025
Information about the customer
БО БФ Посмішка ЮА

Благодійний фонд

All tenders of the company
The sphere of organizational development of ISAR Ednannia
Mission and strategic planning
Type of service
Training
Service topic
Advocacy
Human rights
Legal aid
Tender implementation region
All of Ukraine
Tender description

Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» просить надати комерційну пропозицію на надання послуг тренера згідно Лоту (-ів)

Дата Запиту: 18.11.2025 р.
Дата Подовження: з 28.11.2025

Відповідальний спеціаліст із закупівель: Лисенко Ігор 0639735550 ihor.lysenko@posmishka.org.ua

Закупівля в рамках проєкту: Посилення стійкості та добробуту дітей і молоді, які постраждали від конфлікту в Україні

Предмет закупівлі: Послуги з організації та проведення онлайн-сесії з обміну правовою інформацією для працівників зони відповідальності захисту дітей та соціальних працівників

Валюта розрахунків: Оплату послуг буде здійснено в національній валюті України у безготівковій формі.

Кількість Додатків до Запиту: 1

Термін подання комерційної пропозиції: до 05.12.2025 р. - до 16:00 - включно на ел.адресу procurement@posmishka.org.ua з темою листа «КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ_НАЗВА ПОСТАЧАЛЬНИКА_НАЗВА ПОСЛУГИ».

Requirements for providers

Вимоги до надавача послуги: Постачальник має бути суб’єктом підприємницької діяльності, зареєстрованим за законодавством України на підконтрольній території; мати досвід роботи у відповідній сфері, КВЕД, що відповідають предмету закупівлі.
Обов’язковий перелік супровідних документів, що подаються для оплати наданих послуг:
- Договір на надання послуг із зазначенням найменування послуги згідно з відповідним КВЕД.
- Специфікація із зазначенням кількості замовлених послуг.
- Рахунок на оплату з чітким зазначенням найменування послуги згідно з КВЕД.
- Акт наданих послуг з найменуванням послуги згідно з КВЕД.
- Тренерський звіт про проведені заходи.
- Програма тренінгу (або навчального заходу).
Усі витрати, пов’язані з поштовою або кур’єрською пересилкою документів (у тому числі оригіналів договорів, актів, рахунків та інших супровідних документів), Постачальник здійснює за власний рахунок.
ОСТАТОЧНЕ РІШЕННЯ ЩОДО ВИБОРУ КАНДИДАТУРИ ТРЕНЕРА(-КИ)/ФАСИЛІТАТОРА(-КИ) БУДЕ УХВАЛЕНО ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ПРОВЕДЕНОЇ ІНТЕРВ'Ю ІЗ КАНДИДАТОМ.

Who will receive the service
The team of the organization
Number of participants
більше 50
Подовження Запит КП онлайн-сесії з обміну правовою інформацією-1.pdf
Downloaded: November 28, 2025 | 16:46
ПОДОВЖЕНО Запит КП онлайн-сесії з обміну правовою інформацією.xlsx
Downloaded: November 28, 2025 | 16:46
Acceptance of offers

Tender submission deadline:

December 5, 2025