Розробка фандрейзингової політики, структури управління та операційного плану UMSF

Tender submission deadline: July 24, 2025
Information about the customer
Громадська організація "Інтерньюз-Україна"

Працюємо у трьох напрямах: розвиток медіа, стратегічні комунікації, інформаційна безпека. Непорушні принципи нашої роботи: інновації, професіоналізм, ефективність. Служити українському суспільству – наш незмінний пріоритет з 1996 року.

All tenders of the company
The sphere of organizational development of ISAR Ednannia
Mission and strategic planning
Governance, structure and management styles
Financial viability and mobilization of resources
Type of service
Consultation
Service topic
Communication and PR
Operational planning
Organizational management
Planning
Financial sustainability of organizations
Tender implementation region
All of Ukraine
Tender description

Оголошує: ГО «Інтерньюз-Україна»
В рамках: підготовки до грантової заявки на платформі ІСАР «Єднання»
Ініціатива: The Ukrainian Media and Society Fund (UMSF)
Тривалість робіт: вересень – листопад 2025 р.

Метою є підготовка основного пакету внутрішніх документів, які формують основу інституційної спроможності UMSF:

  • фандрейзингова політика,

  • структура управління та модель правління,

  • операційний план на перший рік діяльності.

    Очікувані результати:

    • Фандрейзингова політика: типи джерел, ризики, принципи залучення фінансування;

    • Документована структура правління (ролі, відповідальність, підзвітність);

    • Річний операційний план з KPI, етапами запуску діяльності та відповідальними;

    • Проведення щонайменше 2-х зустрічей/сесій з командою Фонду для узгодження логіки документів.

    Вимоги до кандидата:

    • Досвід підготовки політик і організаційних документів для ОГС, фондів, донорських структур;

    • Знання принципів роботи фандрейзингу, включаючи міжнародну практику;

    • Практичний досвід фасилітації стратегічного планування.

    Вимоги до послуг та умови оплати

    Послуги оплачує ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/рахунку/акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.

    Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП). 

    Пакет документів:

    1. Резюме;

    2. Портфоліо;

    3. Цінова пропозиція.

    Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи). 

    Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.

Requirements for providers

Основні критерії вибору переможців:

· Раціональна фінансова пропозиція.

· Готовність виконувати роботи й забезпечувати доставку продукції у визначені терміни.

· Підтверджений досвід у сфері надання послуг/товарів.

· Якість надання послуг.

· Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.

Заявки приймаються до 24.07.2025

Who will receive the service
The team of the organization
Number of participants
1-10
Completed

Tender submission deadline:

July 24, 2025