Studio
August 12, 2024 ISAR TALK: Використовувати не можна ігнорувати
Про тренди і факапи організацій громадського суспільства у роботі з соціальними мережами розмірковують консультантка з комунікацій Ксенія Дітчук та комунікаційна менеджерка ІСАР Єднання Катерина Баришева
Серед ключових повідомлень розмови такі:
Соціальні мережі – це необхідність. Всі ОГС мають проявлятися публічно та, перш за все, розуміти «де саме»? Наприклад, якщо ваша аудиторія надає перевагу групам у Viber, ви маєте йти туди та взаємодіяти.
Факапів у ОГС чимало, але все починається з обкладинки: ім’я сторінки і лінку, опис діяльності, контакти, сфера, територія впливу ОГС.
Важливим є зворотний зв’язок. За будь-якої можливості розмовляйте, пишіть повідомлення, коментуйте, лишайте реакції.
Створюючи допис задайте три запитання:
- який «Tone of Voice»,
- де я це опублікую (враховуйте правила, формат платформи),
- навіщо або «щоб що?
Запрошуємо до перегляду:
Communication and PR
Visibility and recognition of the organization (PR and communications, advocacy)