Articles

Гончаренко Артем

Цільова аудиторія

Цільова аудиторія

Якщо не знати свою ЦА, то ваш продукт може або повністю провалитися на ринку, або значно виростуть бюджети на його створення і просування.

Будь-який бізнес починається з клієнта. Перш ніж починати щось робити, необхідно зрозуміти, кому це потрібно, скільки таких людей, що їм подобається, як із ними спілкуватися і тд. Цільова аудиторія (ЦА) - це люди, що задовольняють ту потребу, яку вирішує ваша послуга або продукт.

Якщо не знати свою ЦА, то ваш продукт може або повністю провалитися на ринку, або значно виростуть бюджети на його створення і просування.

Які бувають види цільової аудиторії:

1. Основна і непряма. Перший вид приймає рішення про покупку. Це ініціатор дії, на відміну від непрямої, тому вона - пріоритетна.

2. Широка і вузька. Наприклад, любителі футболу - широка аудиторія, фанати мадридського Реала - вузька.

3. Аудиторія від типу цільової групи. ЦА в сфері бізнесу (B2B) і в сфері індивідуального споживання (B2C).

Отримати дані про цільову аудиторію можна за допомогою:

- анкетування;

- інтерв'ювання;

- опитувань.

За допомогою соціальних мереж можна проводити дослідження, опитування, фокус-групи для вашого товару або послуги.

SMM
Team work
Communication and PR
Marketing
Services provided by the organisation and project management
Visibility and recognition of the organization (PR and communications, advocacy)
Share
Проєкт "Допомога благодійності в Україні"Фонд "Процвітай" спільно з Іриною ГрінІдеї презентують проект Екологічно-освітний проєкт "Грінідеї"Цінності - стратегічні орієнтири у турбулентні часи